KAARINA: Kaarinan kaupungin ylläpitämien kuntosalien laitteistojen hankinta ja uusinta

Kaarinan kaupungin ylläpitämien kuntosalien laitteistojen hankinta ja uusinta Kaarinan kaupungin ylläpitämien kuntosalien, Uimahallin kuntokoulun, Pontelan, Littoisten Monitoimitalon kuntosalin ja keskuskentän kuntosalin laitteistojen hankinnasta ja uusimisesta. Kaupungin salit ovat päivittäin kuntalaisten aktiivisessa käytössä, Uimahallin kuntosalin ollessa usein jopa ääriään myöten täynnä kaikenikäisiä kuntoilijoita. Laitteet ovat kuluvaa tavaraa ja nyt, varsinkin uimahallin kuntokoulun kuntosalilaitteiden rikkoutuessa, niitä ei olla pystytty uusimaan tarpeeksi nopeasti. Tilanne johtuu toivottavasti laitetoimittajien hitaudesta, eikä investointirahojen puutteesta. Aktiiviharrastajille asia on ollut kuitenkin harmittava. Kaarinan Perussuomalaisten valtuustoryhmä toivoo, että jatkossa kaikkiin kuntosaleihin pyrittäisiin kaupungin taholta investoimaan tarpeeksi rahoitusta hyvien ja kestävien laitteiden hankintaan.