Vaalivoitto ja uusien yhdistysten perustaminen

Ikimuistoiset vaalit toivat jokaiseen yhdistyksemme kuntaan vaalivoiton. Kaarinassa perussuomalaisia valtuutettuja tuli 7, Sauvossa 3, Paraisilla 3 ja Kemiönsaari sai historiansa ensimmäisen perussuomalaisen valtuutetun. Kannatuksemme nousi kaikissa kunnissa merkittävästi.

Valtuutetut (äänimäärät suluissa):

Kaarina

Tommi Leppänen (327)
Terhi Wallenius (175)
Jani Väkeväinen (122)
Kimmo Ketamo (119)
Mårten Kvist (108)
Hans Huttunen (105)
Markku Agge (90)

Parainen

Jarmo Takatupa (74)
Karl Nurro (57)
Mika Peltokorpi (51)

Sauvo

Silvia Koski (62)
Jarkko Ahonen (29)
Kimmo Virtanen (23)

Kemiönsaari

Satu Söderström (49)

Uudet yhdistykset

Yhdistyksemme on kasvanut jäsenmäärältään niin suureksi ja nyt kun jokaiseen kuntaan on saatu valtuustoryhmät, että on tullut aika perustaa kaikkiin kuntiin omat yhdistykset. Tämä on hieman haikeaa, kun vuonna 2012 perustettu yhdistys muuttaa muotoaan ja kunnat lähtevät omilleen. Kaarinan Seudun Perussuomalaiset on ollut toimiva, hyvähenkinen ja vahvasti kasvava yhdistys. Nyt jokainen kunta lähtee tekemään omaa kasvutarinaansa itsenäisenä yhdistyksenä. Kemiönsaaren ja Paraisten yhdistysten perustamiskokoukset ovat 26.7. Kaarinan Seudun Perussuomalaisten nimi tulee muuttumaan Kaarinan Perussuomalaisiksi. Sauvon Perussuomalaisten perustamiskokouksesta tiedotetaan myöhemmin. Tervetuloa mukaan puolueeseen ja yhdistystoimintaan.

Kirjoitettu 12.7.2021