Perussuomalaisten kuntavaalistartti Kemiönsaarella 7.11.

Kaarinan seudun Perussuomalaisten yhdistyksen alueeseen kuuluvalla Kemiönsaarella järjestetään tulevana lauantaina 7.11. vaalistartti Vahlbergin kaupan edustalla. Kansanedustaja Ritva “Kike ” Elomaa on paikalla klo 10-12:30.
Kemiönsaarella Perussuomalaisten ehdokkaiksi on jo hyväksytty Satu Söderström ja Berit Suomi. Berit on pitänyt Perussuomalaisten lippua korkealla jo kaksissa aikaisemmissa kuntavaaleissa, mutta yksin on vaikea saada ääntä valtuustoon asti ja siksi on erittäin tärkeää, että perussuomalaisittain ajattelevat asettuisivat rohkeasti ehdolle kevään 2021 kuntavaaleihin.

På lördag 7.11. startar sannfinländarnas kommunalvalkampanjen i Kimitoön. Kom och träffa lokala sannfinländarna och riksdagsledamot Ritva “Kike” Elomaa framför Vahlberg, Engelsbyvägen 5 kl 10-12:30.

Sannfinländarnas bekräftade kandidater hittills är Satu Söderström och Berit Suomi. Kom med som kandidat i kommunalvalet 2021 om du känner sannfinländarnas politik nära dig. Det finns plats just för dig. Tillsammans är vi ju starkare.

Kirjoitettu 3.11.2020