Kuntavaaliehdokkaita ennätysmäärä

Kaarinan seudun Perussuomalaiset ry:n hallitus kokoontui alkuviikosta käsittelemään uusia jäsenhakemuksia paikallisyhdistykseen sekä hyväksymään kuntavaaliedokkaita yhdistyksensä alueisiin Kaarina, Parainen, Sauvo ja Kemiö. Hallitus keskusteli paljon kuntavaaleista ja siitä miten uusia jäseniä saa paremmin mukaan toimintaan.

Kuntavaaleihin hyväksyttiin Kaarinaan 6 ehdokasta lisää, Paraisille 8 ja Sauvoon 3.

Tällä hetkellä ehdokkaita on Kaarinassa 16, Paraisilla 11, Sauvossa 8 ja Kemiössä 2. Vaalit käydään 18.4. ja ehdokaslistat jätetään 9.3. Aikaa on vielä runsaasti tehdä kaikkien aikojen tulokset jokaiseen kuntaan.

Paraisilla on nyt jo yli kolminkertainen määrä ehdokkaita viime vaaleihin verrattuna. Sauvossa ja Kemiössä ollaan myös viime kertaista suuremmissa lukemissa.

Tule mukaan kuntavaaliehdokkaaksi! Nyt on aika näyttää, mihin suuntaan haluamme Suomea ja omia kuntiamme viedä.

Ota yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajaan Silvia Koskeen: 045 1134311, silvia.koski@nullgmail.com
Sivuillamme on myös linkki puolueen sivuille, jonka kautta voit myös ilmaista kiinnostuksesi ehdokkuudesta.

Kuva muistettiin ottaa kokouksen lopussa, jolloin neljä hallituksen jäsentä oli joutunut jo lähtemään. Kuvassa etualalla pj Silvia Koski, vasemmalta lähtien sihteeri Mika Peltokorpi, vaalipäällikkö Jari Helispuro, Berit Suomi, Seppo Elo ja Diana Elo. Kokouksessa olivat läsnä myös Tommi Leppänen, Vesa Puranen, Hans Huttunen ja Maija Huhti.

Kirjoitettu 21.8.2020