Kaarinan seudun Perussuomalaisten syyskokouskuulumisia

Kaarinan seudun Perussuomalaiset ry kokoontui 3.11. klo 13 sääntömääräiseen syyskokoukseen Kaarina-talolle.

Kokoukselle tervehdyksensä toi kansanedustaja Ritva “Kike” Elomaa, jolla oli aikaa keskustella kokousväen kanssa mm. eduskuntaryhmän työskentelystä, vanhustenhoidosta, maataloudesta, maahanmuuton haasteista koulumaailmassa, kulttuuripolitiikasta ja monista muistakin aiheista. Elomaa kertoi eduskuntaryhmän yhteishengen olevan erittäin hyvä ja antoi tunnustusta ensimmäisen kauden kansanedustajille, jotka ovat tarttuneet työhönsä tosissaan ja ovat aktiivisia.

Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti jatkamaan sauvolainen musiikin maisteri ja kunnanvaltuutettu Silvia Koski.

Kokouksessa valitut hallituksen varsinaiset jäsenet varajäsenineen vuodelle 2020 ovat:

Diana Elo (Jari Ilkka)
Jari Helispuro (Antti Brusi)
Hans Huttunen (Seppo Elo)
Juha Koski (Vesa Puranen)
Marja-Liisa Kujanpää (Kirill Kaupponen)
Tommi Leppänen (Aki Vänskä)
Mika Peltokorpi (Kari Yrjänäinen)
Berit Suomi (Lauri Lempiäinen)

Yhdistyksen toimialueisiin kuuluvat Kaarina, Sauvo, Parainen ja Kemiönsaari. Yhdistyksen tulevan vuoden tavoitteisiin kuuluvat edelleen jäsenmäärän kasvattaminen, yhteishengen vaaliminen, tapahtumissa näkyminen ja näiden lisäksi vuoden 2021 kuntavaaleihin valmistautuminen.

Kirjoitettu 21.11.2019