Luottamushenkilöt

Jussi Lempiäinen

7. varavaltuutettu

Terhi Wallenius

Kaupunginvaltuutettu, valtuustoryhmän vpj, kaupunginhallitus varajäsen, ryhmäpuheenjohtajien toimikunta varajäsen, kaupunkikehityslautakunta jäsen, maakuntavaltuusto jäsen, maakuntaliiton tarkastuslautakunta jäsen, V-S sairaanhoitopiirin kuntayhtymä valtuusto jäsen

Kimmo Ketamo

Kaupunginvaltuutettu, kaupunginhallitus varajäsen, tekninen lautakunta jäsen, joukkoliikennetyöryhmän jäsen, tarkastuslautakunta varajäsen

Hans Huttunen

Kaupunginvaltuutettu, kaupunginhallituksen jäsen, valtuustoryhmän puheenjohtaja, luottamushenkilövalintatoimikunnan jäsen, Piikkiön seurakunnan seurakuntaneuvoston jäsen

Yhteystiedot:

hans.huttunen@nullsuomi24.fi

Markku Agge

Kaupunginvaltuutettu, tarkastuslautakunnan varapuheenjohtaja, taloustyöryhmä jäsen, Lounais-Suomen jätehuoltolautakunnan jäsen, Varsinais-Suomen hyvinvointialueen varavaltuutettu, Varsinais-Suomen hyvinvointialueen tarkastuslautakunnan varajäsen, Varsinais-Suomen hyvinvointialueen monikulttuurisuusneuvosto varajäsen, Kaarinan seurakunnan seurakuntaneuvoston varajäsen

Aki Vänskä

kaupunginvaltuutettu

Jani Nipala

1. varavaltuutettu, sivistyslautakunnan jäsen, taloustyöryhmä varajäsen, Kaarinan vanhusten palvelukeskuksen säätiön hallintoneuvoston varajäsen, Lounais-Suomen jätehuoltolautakunnan varajäsen,

Maija Huhti

2. varavaltuutettu, ympäristölautakunnan jäsen, Kaarinan seurakunnan seurakuntaneuvoston varajäsen

Yhteystiedot:

maija.huhti@nullgmail.com

Jari Mäkinen

3. varavaltuutettu

Jari Ilkka

Paikallisyhdistyksen puheenjohtaja, 4. varavaltuutettu, tekninen lautakunta jäsen, joukkoliikennetyöryhmän varajäsen, sosiaali- ja terveyslautakunta pj, sosiaali- ja terveyslautakunnan alainen yksilöasioiden jaos varajäsen, Varsinais-Suomen Sairaanhoitopiirin kuntayhtymän yhtymävaltuuston varajäsen, Kaarinan Vanhusten Palvelukeskuksen Säätiö hallituksen jäsen, Piikkiön seurakunnan seurakuntaneuvoston varajäsen

Pekka Heinonen

5. varavaltuutettu, vapaa-ajan lautakunta jäsen, tekninen lautakunta varajäsen, sosiaali- ja terveyslautakunnan alainen yksilöasioiden jaos jäsen, valtuustoryhmän sihteeri, järjestöyhteistyön työryhmän jäsen, Kaarinan Vanhusten Palvelukeskusen Säätiön hallintoneuvoston puheenjohtaja, Kiinteistö Oy Kaarinan vuokratalot hallituksen varajäsen, As Oy Orakas hallituksen varapuheenjohtaja, Kaarinan Perussuomalaiset ry:n sihteeri, Kaarinan seurakunnan seurakuntaneuvoston varajäsen

Vesa Puranen

6. varavaltuutettu, sivistyslautakunta varajäsen

Niklas Kaupponen

Keskusvaalilautakunta puheenjohtaja, työllisyystoimikunta jäsen, Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin kuntayhtymän hallitus varajäsen, Varsinais-Suomen hyvinvointialueen monikulttuurisuusneuvosto jäsen

Harri Vähä-Verkkomäki

Tekninen lautakunta varajäsen, taloustyöryhmä varapuheenjohtaja, Kaarinan Perussuomalaiset ry:n taloudenhoitaja

Lauri Lempiäinen

Kiinteistö Oy Kaarinan vuokratalot hallituksen jäsen

Diana Elo

Kaupunkikehityslautakunta varajäsen, ansiomerkkitoimikunta jäsen, Piikkiön vanhustenkotisäätiö hallituksen vpj, Lounais-Suomen saattohoitosäätiön hallintoneuvoston jäsen, Piikkiön seurakunnan seurakuntaneuvoston jäsen

Jari Helispuro

Luottamushenkilövalintatoimikunta varajäsen